Gym, turnen, springgroep

Doe je mee aan officiële wedstrijden? Dan is er bepaalde kleding verplicht. De KNGU stelt daarvoor duidelijke regels. Ook de vereniging heeft hierover afspraken gemaakt. Hierbij een overzicht:

Groep
Gewenste kleding Alternatief
Gym Jongens  Wit hemd + blauw verenigingsbroekje (broekje via Francis Slomp € 15,-) Wit t-shirt + blauw verenigingsbroekje (broekje via Francis Slomp € 15,-)

Meisjes Verenigingspakje- nieuw Gympakje – ‘oude’ blauw verenigingspakje

Meisjes 7,8 en v.o. Zwart broekje + zwart hemdje geen
Turnen Meisjes Officiële turnpakje geen

Meisjes Verenigingspakje- nieuw Gympakje – ‘oude’ lichtblauw verenigingspakje
Springroep WEL KNGU wedstrijden Jongens Verenigingspakje (jongensmodel) + blauw verenigingsbroekje (beide via Francis Slomp) geen

Meisjes Verenigingspakje- nieuw geen

Van de ‘oude’ blauwe gympakjes zijn er veel in omloop. Het moet haalbaar zijn om voor iedereen die geen nieuwe pakje aanschaft een oud pakje te lenen of i.d.  Of wellicht heb je die zelf nog wel!

Nieuw pakje

Wil je een nieuw verenigingspakje (gym/turnen/jongens) aanschaffen? Dat kan bij:

Francis Slomp
De Brinken 14 te Dalen
Tel.nr. 06-46756813

Let op: levertijd is 3 weken!

Streetdance

De streetdance groepen doen mee aan demonstraties en wedstrijden. Afhankelijk van de dans, het thema, wordt kleding aangeschaft.

De kosten voor een selectiegroep zijn hoger dan die voor de gewone groepen.