Succesvolle Wedstrijden voor Gymvereniging Dalen

Afgelopen weekenden zijn succesvol geweest voor de streetdance- en turnselectie van de Gymvereniging Dalen.

Op 3 februari behaalde turnster Femke Goorts in de categorie Junior een bronzen medaille in de sporthal Het Activum in Hoogeveen. Daarna kwam Loes van Tol in actie. Loes behaalde zilver in de categorie Jeugd 2. Hiermee heeft Loes zich geplaatst voor de Provinciale Kampioenschap en voor de toestelfinale voor het onderdeel brug.

In de laatste wedstrijd kwamen de turnsters van de categorie Pupil 2 D1 in actie. Camille Reijntjes ging met zilver naar huis en Madison Knip met brons. Camille heeft zich geplaatst voor de Provinciale Kampioenschap en Madison voor de toestelfinale voor het onderdeel sprong.

Een dag later hebben de selectiegroepen van streetdance, The Future en Express goed gepresteerd tijdens DanceEvent in Franeker. The Future is de jongste groep van de vereniging die dit jaar voor het eerst deelneemt aan wedstrijden. In Franeker pakte The Future goud!

Express heeft al meer ervaring met wedstrijden en kon zich in Franeker zelfverzekerd presenteren. Na een goede dans te hebben neergezet, werd dit beloond met een derde plaats.

Get Up! komt dit jaar uit in de categorie selectie. Dit is een hoog niveau, waar de groep keihard voor moet trainen. Afgelopen weekend werd dit beloond tijden NNKS in Leek met een welverdiende vierde plaats.