Kleding GV Dalen met een leuke sinterklaas actie!

Het is weer tijd voor nieuwe kleding voor alle leden van de GV Dalen. De Hoodie is uitgebreid met een mooie trainingsbroek. Ook is het mogelijk om bij de broek een trainingsjasje te bestellen.

De hoodie en het trainingsjasje zijn in verschillende kleuren te bestellen. Let wel op alle kleuren zijn niet op voorraad. Levertijd is ongeveer 1 week. Op de hoodie komt het logo van de vereniging groot op de voorkant, eventueel kan er een naam acherop geplaatst worden. Het trainingsjasje krijgt het logo groot op de achterkant.

Het bestuur heeft ervoor gekozen om de broek neutraal te houden in de kleur zwart. De naam kan op de broek gedrukt worden. Ook voor de bedrukking kan uit verschillende kleuren gekozen worden. Het is wel de bedoeling dat zowel de hoodie of het trainingsjasje en de broek dezelfde kleur bedrukking krijgt.

De kleding is te bestellen bij Sport 2000 Combi-Sport Coevorden, bentheimerstraat 19 in Coevorden.

LEUKE SINT ACTIE: HET LATEN DRUKKEN VAN LOGO EN NAAM OP DE GEKOCHTE KLEDING IS GRATIS!