Topdag voor GV Dalen

Topdag voor GV Dalen!

Zaterdag 24 maart was een absolute topdag voor de dansers én turnsters van de Gymvereniging Dalen.

Zowel in Zuidwolde tijdens DOS Dance Fever als bij de turnwedstrijden in Dwingeloo werden hele mooie resultaten behaald.

In Zuidwolde deden maar liefst 6 dansteams uit Dalen mee. De allerhoogste score werd behaald door The Future (categorie 6-8 jaar). In de categorie 9-11 jaar pakte Get up! de 1ste, The Flash de 2de en Reality de 3de prijs!. Kortom; een ware ‘prijzenregen’.

In Dwingeloo tijdens de 2de wedstrijd  RWS B Zuid ware 11 turnsters actief, waarbij Babette de Jong met een 2de plaats en Loes van Tol met een 3de plaats in de prijzen vielen. Beide dames hebben zich hiermee geplaatst voor de provinciale kampioenschappen, evenals Camille Reintjes.

Super gedaan allemaal Trots!!!