Lesrooster 2018 / 2019

Beste leden,

Het dans-, gym- en turnseizoen zit er weer op. Hopelijk gaan jullie allemaal van een fijne vakantie genieten.

Zodra de scholen weer starten, beginnen ook alle lessen weer. Dat is in de eerste week van september 2018.

Het nieuwe lesrooster kent - zo min mogelijk - maar toch enkele wijzigingen. Het definitieve rooster is te vinden onder lesrooster.

Op woensdagmiddag gaat Mirthe alle gymlessen geven. Na de vakantie gaan de jongens en meisjes samen gymmen.

Het afgelopen jaar is de ouder en kindgym groep gegroeid. Daar is het bestuur natuurlijk erg blij mee. Om iedereen voldoende ruimte te geven om te bewegen, wordt deze groep in september gesplitst in een jongere en oudere groep.

De jongensturngroep van de woensdagmiddag wordt verplaatst naar de vrijdagmiddag. Ook gaan Lisa en Mirthe starten met een jongtalenten turngroep op de vrijdagmiddag. Lisa gaat de jongtalenten meisjes trainen en Mirthe de jongtalenten jongens.

De streetdance groepen van Esmee blijven groeien. Er komt een extra selectiegroep. Ook komt er een extra duo-dans uur voor de jongste dansers. Wij hopen dat dit een succes gaat worden.

Helaas moeten we ook enkele groepen opheffen. De groep van Elly op de vrijdagmorgen stopt vanwege te weinig leden.

Dat geldt ook voor de DB Crew. Uiteraard mogen respectievelijk de dames en de jongens instromen bij andere groepen!

Juf Gea en juf Manon hebben aangegeven te willen stoppen met lesgeven bij onze vereniging. Afgelopen week hebben wij afscheid genomen van de juffen en het bestuur wenst ze het allerbeste voor de toekomst.

Het bestuur en de leiding heeft lang gepuzzeld over het nieuwe lesrooster. Het is een gevarieerd rooster geworden met een aanbod voor jong en oud. Een rooster waar we trots op zijn.

Graag bedanken wij jullie voor je inzet en enthousiasme in het afgelopen jaar.

Een hele fijne vakantie en we zien jullie graag weer voor het nieuwe seizoen 2018 - 2019!